Dina Azime
About Entries


17 next year
Friday | 12:15 AM | 0 comments
ASSALAMUALAIKUM


yeayy Me !

Tarikh dan Waktu Kelahiran :

29 March 1996 jam 7.50 pagi lahirnyaa bayi perempuan yang sangat comel huhuk!
Anak perempuan sulung iaitu anak kepada Encik Azime dan Puan Wan Julaiha dan dilahirkan di Hospital besar Sultanah Aminah Johor Bahru . Bayi yang tak henti-henti menangis sampai menganggu bayi lain yang sedang nyenyak tidur-,- err itu saya la tu. Pada 2 April 1996 , nama diberi iaitu Nurul Addina yang bermaksud  *cahaya agamaku* sangat manja dan mengada especially dengan ayah sampai sekarang maybe 
dan sebab tu juga kot ayah still anggap saya ni budak kecil :| hoho

Dan tak sangka jugak tahun depan dah SPM , tapi bila orang tengok fizikal dina mesti dyeorang ingat dina tingkatan 3 ke bawah -,- kenapa ha ? tak percaya ke yang aku ni da menengah tinggi ha ha ? menyampah giler :/ tahun ni pon sama masih ada jugak yang tanya 

makhluk allah : betul ke da 16 ni ? mcm 13 je *then gelak hahahah*
aku : -,- errr kang ada yang kena kasut aku ni kang , muat ni kasut aku masuk dalam mulut kau, saiz kaki aku kecik mesti muat *dlm hati* 
makhluk allah : kenapa diam ?  oh 13 ea ? hahahaha
aku : ehem , nah ic kalau rabun meh sini aku kasi pinjam cermin mata , power kuat punyeeee phuuiihhh !
makhluk allah : *terdiam* okay 16 rupenyaa , rilex laa gurau je tadi 
aku : gurau kau tak lawak laa hahahaaha *ketawa perli
makhluk allah : sorryyyyy 

Errr , irritating giler time tu nak mencarut pon ada dalam hati  ni -,- lawak kau tak boleh blaa la sehh , lawak kau kuno zaman atuk nenek aku dulu dah pakai da -,- kenapa ? tak percaya yang aku da besar ? saiz bukan pointnyaa laaa . 

Okay , taknak marah lagi hm dina nak tunjukkan gambar dina start dari form 2 sampai sekarang . nanak nengok jangan ditengok ea :) Proses pembesaran kuu hahahaaa

Jengjengjeng

Form 1 tkde gambar shorryyy 

time form 2 ni 
heee suka gambar ni :)

saya pengawas kecik ! form 2 lagi
sebelum pakai gigi besi :)

me dgn jia :)
form 4 okay time ni

eeeee , kalau korang tengok gambar ni mesti korang cakap 
*sakainyaaa kita time ni hahahaa
Form 2

dengan ieja sampai sekarang :)
form 3

 jia lagi sekali :) form 2


Rindu gilaa dekat umimiiii :)
form 2 kot time ni


Form 2

Program Rimup :)
form 3


gambar tahun ni (form 4)
classmates yang ohcemmm



errr form 5 ?




Older Post | Newer Post
17 next year
WELCOME (!)


O-W-N-E-R (!)

HEART-THROB!




CREDITS

Template :Ainna Fatimi
Basecode :Atin Tory
Pictures : We Heart It